joi, 28 aprilie 2011

Tort Catel/Puppy cake

Vreau sa va fac cunostinta cu primul meu catelus ,se numeste Grivei si are blanita vanilata.



30 de comentarii:

Carmen Cune spunea...

Catelul este deosebit.Crede-ma ca am stat putin pana m-am convins ca e prajitura.Foarte reusit!
Felicitari!

Adela Zilahi spunea...

Foarte frumos Grivei! am facut si eu ornat cu frisca si nu prea am fost multumita de blanita lui... cu se ai ornat?
urmatorul catel va fi cu siguranta cu buttercream...:) cu siguranta:))

Valentin spunea...

Sper tare. Ce blanita pufoasa si frumoasa felicitati!!

Nina's Art Cake spunea...

Super tare. Ce blanita frumoasa si pufoasa. Felicitari!!!!!

giovanna spunea...

super tare! arata bestial. e super scump. felicitari!

Cris spunea...

Woooooooooooooow.... Asta da catel, nu amaraciunea mea trista :))) Zici ca acum se repede la jucarie :)) Super tare!!! Zi-mi si mie, te rog, cum l-ai facuuuuut!!!! E demential :)) Bravo, ce sa mai zic... Felicitari!!!

Cecilia spunea...

Gandesti ca e viu! Imi place foarte mult!!!Cu ce i-ai facut parul?

Ratita Golosa spunea...

Precioso...me encanta!!!
Besos!

Andrea's Cake spunea...

Vai ce dragut este.Pare real.Vreau si eu un catelus ca asta.Felicitari!
Blanita cu ce ai facut-o?

Crinutza spunea...

Ce frumooooos e Ana!!!Cum sa-l mananci??!!!E foarte reusit, felicitari!!

ana spunea...

As fi vrut sa va raspund la fiecare in parte...dar m-am blocat cand am vazut atatea comentarii)))Catelusul a a iesit asa frumos dintr-o greseala...am vrut sa fac un catelus chelios,imbracat doar in pasta de zahar si cu ceva pete maro,insa nu mi-a ajuns pasta,eram in criza de timp...si da,l-am imbract in buttercream de vanilie.Mi-a placut asa de mult cum a iesit ca nu-mi mai venea sa-l dau )))Va pup si va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase.

daniela s cake spunea...

Ce dragalas e Grivei zici ca-i de plush.Mi-l dai mie !!!Inca un tort ,,profi".Felicitari !
ps: vad ca ai rezolvat problema postarilor

Andrea's Cake spunea...

Draga Ana,tot nu ne-ai spus cu ce ai facut blanita?

felis spunea...

Wow... superb!!!!... Felicitari... Cum ai reusit sa faci asa ceva?... de unde ai invatat??

ana spunea...

Daniela..iti multumesc mult pentru aprecieri.Da,am rezolvat doar partial problema...adica din cand in cand tot imi face probleme,asa cum iti spuneam si in mesaj nu se punea problema spatiului pentru ca mai am mult pana il ocup..te pupic

ana spunea...

Adela...ba da ,ti-am raspuns..vezi primul mesaj .Oricum,mai spun o data))...buttercream de vanilie.pupici

ana spunea...

Felis...nu am invatat nicaieri.Este adevarat ca am lucrat ceva timp ca si cofetar,am invata acolo sa fac buttercream ...dar nu si la ce sa o folosesc...restul tine de imaginatie.Te pupic si te mai astept pe blogul meu;)

Andrea's Cake spunea...

Scuza-ma ca te tot sacai, dar pe mine ma intereseaza nu din ce ai facut blanita ci ce "instrument"ai folosit?
Week-end placut!

Vise in Culori spunea...

Acum as putea spune ca seamana foarte bine cu al meu canich alb ;)..adica este foarte frumos realizat si arata tare haios,este superb!

ana spunea...

Aaandreea acum am priceput...am folosit un dui mic luat de lumea basmelor,cel cu numarul 2 daca nu am insel.Adica am plantata fir cu fir.Dar poti foarte bine sa folosesti cornete din hartie de copt,eu asa m-am descurcat multa vreme pana sa imi comand mai multe ustensile.P[upici

Andrea's Cake spunea...

Multumesc Ana.

ana spunea...

Vise..am o prietena care are si ea un canich...si mi-a sp[us ca acum isi priveste catelul cu alti ochi...hehehe

Anonim spunea...

o "greseala" minunata ai facut

ana spunea...

Multumesc Cccris...si ceea ce faci tu este la fel de minunat.Pupici

Dorina spunea...

Super catelusul

ana spunea...

Multumesc Dorina.

Nelly spunea...

Absolut fenomenal! Nu stiu cum poti taia si manca un catel ,,adevarat"?

ana spunea...

Nelly...adevarul este ca nu-mi venea sa-l mai dau ))

Tudor Elena Cristina.... spunea...

chiar arata suuper bineee!!!!!felicitari!!!!!!!felicitari!!!!felicitari!!!..ssi pupiuri..siiii...la cat mai multi catei!!!

ana spunea...

me and you..multumesc taaaare mult.Pupici si tie