miercuri, 7 septembrie 2011

Tort BMW decapotabil/BMW convertible cake


 Sper ca nu m-ati uitat,chiar daca a trecut un timp foarte lung de cand nu am mai postat.Initial am crezut ca este o problema a pc-ului care ma impiedica sa postez,apoi am constatat ca nici pe altele nu pot lucra.,asa incat am sa va intreb daca ati avut probleme cu postarile,si daca da ,cum anume le-ati rezolvat.In trecut aveam probleme in editarea fotografiilor in Picasa,desi  le incarca imediat nu le puteam prelucra.De data aceasta le-am incarcat,editat...dar nu le-am putut posta.Stie cineva vreun secret?Dau in schimb roata de rezerva a acestui BMW )))






-

12 comentarii:

retete- ina spunea...

un tort foarte frumos
si mie mi s-a intamplat de multe ori,am observat cand conexiunea e slaba,

viorica dinu spunea...

Ana, nu ma pricep la PC, asa ca nu iti pot spune nimic. Dar ma pricep la torturi, si aici am de spus. Este minunat. Iti vine sa dai o tura cu el.

Adela Zilahi spunea...

Super BMW, ce m-as plimba putin cu ea! Am tot avut cate o problemuta si eu, dar nu imposibil de rezolvat! Pupicei!

Bonjour spunea...

Superb.

AdinA's Cakes spunea...

Super realizata masina,bravo!

giovanna spunea...

super tareee!!! felicitarii!!!

Cris spunea...

Oh wow, masina asta e perfecta, Ana! Felicitari din suflet si multi pupici!

ana spunea...

Va multumesc din suflet tuturor pentru cuvintele frumoase.Problema inca nu s-a rezolvat,doar ca am gasit o cale sa o ocolesc.Adica in loc sa incarc pozele din Picasa le copii in pc si apoi le postez,altfel,direct din Picasa cum faceam alatadat nu merge si pace.Si problema asta dureaza de vreo 2 saptamani cel putin.Va multumesc inca o data si va pup pe toate

SWEET CAKE STUDIO spunea...

Superb!!!!Foarte mare atentie la detaliile care arata woww!!!Felicitari...

Unknown spunea...

Foarte "muncita" masina asta! Te felicit! A iesit foarte bine!

Doinitza`s cakes spunea...

Am ramas,cu gura cascata,e magnifica!!!!!!am mai vazut ceva la fel de frumos la Giovanna,daca nu ma insel

ana spunea...

@ Gabi iti multumesc,sper sa reusesc sa va mai uimesc si altadata.
@ Doinitza`s cakes...nu te inseli deloc,chiar am folosit ca inspiratie masina Giovannei,de fapt aceleasi culori.Difera in schimb marca masinii...a Giovannei parca totusi nu era BMW.Oricum Giovanna este os sursa permanenta de ispiratie pentru mine.
@ carmen iordache,iti multumesc de asemenea pentru vizita si aprecieri.A fost intredeva foarte muncita.Este unul din torturile muncite in tura de noapte cum le numesc eu...sunt mai "curat"lucrate .Te pup