sâmbătă, 4 februarie 2012

Torturi cu Tom si Jerry/Tom and Jerry cakes

Pentru ca  am vazut ca a avut succes colectia mea de printese m-am hotarat sa vi le arat si pe celelalte,Pentru inceput Tom si Jerry in trei variante din numeroasele lor scene .
In prima fotografie cei doi se dueleaza pe un delicios tort de fructe,in cea de a doua  Tom isi incearca talentele de bucatar  incercand celebra ciorbita Jerry, iar in cea de a treia  personajele noastre au iesit la un picnic,  lui Tom i s-a facut foame si incearca sa-l prinda pe Jery intre doua felii de paine cu salata,unse in prealabil cu putin mustar.

8 comentarii:

Unknown spunea...

Sunt atat de frumoase.Esti foarte talentata.Felicitari pentru munca ta!

Anonim spunea...

foarte haioase si originale. stii ca imi place asta ;)

ana spunea...

@ multumesc din suflet pentru cuvintele tale,misschocolat
@ criss ma bucur ca iti plac.te pup

Nina's Art Cake spunea...

Super reusite TOATE ! Imi place fff mult, ca ai ales si alte scene din aceste desene minunate! Pupici, draga mea!

SWEET CAKE STUDIO spunea...

Superbe toate modelele,personajele sunt ff frumos modelate!!Felicitari..

AdinA's Cakes spunea...

Reusite personajele,felicitari!

Cris spunea...

Minunate, toate, Ana! Pline de viata si veselie! Te felicit! :*

ana spunea...

Ma bucur din suflet ca va plac...si pe srabatoriti am reusit sa le fac pe plac ceea ce ma bucura nespus.