joi, 1 martie 2012

Tort Vaza cu flori de primavara

    Reteta pentru o primavara frumoasa: coacem un blat pufos de vanilie  il scufundam  in arome , il stropim cu  o cafea savuroasa,intindem un strat  de ciocolata amaruie  si unul de crema de cafea si  nuci pralinate , impachetam bine de tot in fondant vanilat,il pictam dupa "gust"  si asezam toata frumusetea primaverii deasupra .
     Dupa ce terminam ...ne apucam de mancat:  un ghiocel,un iris,cateva lacramioare,narcise .....si multa salata verde (contine fibre : ))))
O primavara frumoasa  si multa veselie !Aaa....si petrecere frumoasa de 8 martie!

9 comentarii:

Cris spunea...

La multi ani, draga mea! Ce frumusete de tort! Buchetul este divin, felicitarile mele! Te pup dulce si iti doresc o primavara superba!

AdinA's Cakes spunea...

Spectaculoase forile si foarte frumos tortul!

Adela Zilahi spunea...

Superbbb! O primavara frumoasa!

Anonim spunea...

ESte foarte frumos si acest tort, plina de culoare si arta.
Iti doresc o primavara minunata.

Crinutza spunea...

Ana ,n-am cuvinte sa te laud, e absolut minunat,nu-mi vine sa cred ca-i un tort,daca spuneai doar"vaza cu flori" eu te credeam:))).Felicitari, e super!

ana spunea...

@ Cris imi pare bine ca il gasesti divin.O primavara superba si tie draga mea!

ana spunea...

@ Adina si Adela va multumesc...o primavara superba va doresc!
@ bbenyci cuvintele tale imi merg la inima,mai ales cuvantul "arta"...cred ca orice om cae cocheteaza cu asa ceva isi doreste sail auda
@ Crinutza esti o dulce si iti multumesc pentru cuvintele tale frumoase

Lady Butterfly spunea...

Superb!!!!

ana spunea...

@ Multumesc Lady Butterfly