marți, 10 mai 2011

Tort cu dinozauri












   Lui Alex ii plac foarte mult dinozaurii, iar intamplarea a facut  ca tocmai ii cumparasem niste jucarele  baietelului meu.Asa ca am ales  5 specii mai interesante drept model , am sculptat un tort, am facut niste palmieri inalti si o apa in jurul careia danseaza petrecaretii de dinozauri.Unul chiar se apleaca deasupra literelor sa vada cum il cheama pe sarbatorit,cel galben cu cornite este insa putin speriat de intreaga harmalaie..cu alte cuvinte...a fost un chef pe cinste de ziua lui Alex,iar micii dino s-au infruptat din plin cu piersicutele din tort.

20 de comentarii:

Nina's Art Cake spunea...

Super ,Super, Super !!! Mai zic ceva ? Imi place fff mult, este f reusit! Pupici, draga mea!

Bonjour spunea...

FOARTE FRUMOS,PARCA AR FI "ICE AGE" 4.

Andrea's Cake spunea...

Ooau ce frumosi ti-au iesit dinozaurii.Felicitari!

Bianca spunea...

Super realizat tortul!!! iar dinozaurii sunt "the best"Felicitari

AdinA's Cakes spunea...

Minunat tortul!vesel si colorat,special pentru un copil.Felicitari!

Adela Zilahi spunea...

foarte frumos realizat! imi place ca este detaliat si nu este un tort ,,drept,, sau ,,rotund,,...pupici!

ana spunea...

@ Nina's Art Cake..multumesc mult.ma bucur ca iti place.Te pupic si eu.
@ Dan-Irinel si Ionela...heheh...cred ca din cauza faptului ca dinozaurii au niste fete mai haioase,mai de desen animat
@ Andrea's Cake ..multumesc.Chiar m-au ajutat foarte mult jucarelele baietelui meu
@ Bianca..multumesc
@ AdinA's Cakes..multumesc si mult succes in continuare
@ Adela Zilahi ..mi-am dorti sa fie altfel,iar micii dino sa fie in habitatul lor natural...hehehe

viorica dinu spunea...

Asta este de-a dreptul, minunat.

Cristina spunea...

Absolut minunat!

ana spunea...

@ viorica dinu ...va multumesc din suflet.Eram putin abatuta (il am pe cel mic bolnavior) si cand am vazut ce mesaj mi-ati lasat mi-a revenit zambetul pe buze.Va pup

ana spunea...

@ Cristina ..ma bucur tare mult ca iti place,la toate torturile lucrez cu placere, insa sunt unele care ma pun in miscare efectiv,iar acesta a fost unul din ele.

giovanna spunea...

oh wow!!!!!!!!!!!!!!! supeeeeerb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ana spunea...

Multumesc Giovanna .Te pup

ana spunea...

Giovanna...merccciiii....ti-am zis ca mi-au lispti comentariile tale!

Cris spunea...

Extraordinar!!! Cate detalii! Cat de frumoase sunt toate! La multi ani puiutului! Pup!!!

ana spunea...

Iti multumesc Cris

Luminita spunea...

Ana, dar tu esti tare talentata! Nu inteleg cum nu te-am vizitat pana acum... mi-ai scapat, chiar daca numele tau imi este cunoscut.
Felicitari, torturile tale sunt minunate!

ana spunea...

Luminita,iti multumesc pentru complimente.Ma bucur tare ca "ne-am" descoperit.))..blogul tau este o sursa permanenta de inspiratie pentru mine

Unknown spunea...

imi.place.foarte.mult.tortul.asta.este.realizat.foarte.bine.locul1.pt.acest.tort.dintre.toate.torturile.tale.te.pup.

ana spunea...

Multumesc misschocolat ,ma bucur ca ti-a placut atat de mult) te pup si eu