luni, 9 mai 2011

Tort poker/Poker cake





Tema ceruta :jucatori de poker sau orice altceva ce tine de poker.Am gasit pe net niste animalute care stateau la o masa de poker,plus ca imi aduceam inca aminte de tortul cu aceasi tema a doamnei Viorica (nu am vrut sa-l mai vizionez de teama sa nu am tendinta de a-l copia).
   Asa ca mi-am inchipuit urmatoarea sceneta:multa tensiune..domnisoara blonda,foarte relaxata arunca asii pe masa..tipului brunet mai ca-i pica trabucul de suparare,iar cel de langa el face ochii cat  cepele.Ceilalti sunt figuranti))))Toata actiunea se petrece pe o podea de lemn  si o masa de poker plina cu crema de fructe de padure si vanilie.Eu zic ca-i bine pentru un prim episod ;)

6 comentarii:

Nina's Art Cake spunea...

Super tare!Felicitari Ana! Pupici!

Vise in Culori spunea...

Este foarte tare!Felicitari...pentru moment uiti ca e vorba de ceva care urmeaza a fi mancat...parca vizionezi o scena dintr-un film..ai o imaginatie foarte bogata,indemanare,talent.
Inca ceva...tipa cam trage cu ochiul in cartile adversarului...sau asta nu se pune:D?
:*numai bine!

ana spunea...

@Nina iti multumesc foarte mult pentru faptul ca esti "alaturi" de mine la fiecare postare.Chiar daca eu nu fac acelasi lucru
mereu sa stii apreciez tot ceea ce faci si cred ca ai un talent minunat.Pupici multi
@Vise..iti multumesc pentru cuvintele tale frumoase...venind de la tine,care ai un talent atat de nemaintalnit(bebicii ai sunt pur si simplu reali)este un adevarat compliment.Multumesc inca o data.
Si sa stii ca acum am vazut ca tipa a trisat...cerd ca din cauza asta s-a in furiat si tipul cu trabucul)))))

Alice spunea...

foarte tare..felicitari

torturile Sandei spunea...

Super tort !
M-am uitat cu atentie la mimica participantilor la partida de poker si am vazut ca ai lucrat cu mare grija la detalii . Esti grozava !

ana spunea...

Alice si Sandrina va multumesc mult pentru vizita si pentru aprecieri.Va pup.