miercuri, 18 mai 2011

Tort cu trandafiri si cale






 Am vrut sa va prezint toate cele trei variante ale acestui tort pentru ca mie mi-au placut foarte mult toate.Interiorul a fost din crema de vanilie si fructe de padure si vanilie cu piersici.



20 de comentarii:

retete- ina spunea...

foarte frumos,bine realizat,are atatea flori cat sa arate bine

Doinitza`s cakes spunea...

mai mult decat superb,mi-ai dat o idee la cale pistilul se da si prin zahar sau nuca de cocos galbena arata mai adevarat,mersi,florile le faci din pasta de lapte praf? si la pasta de zahar o folosesti pe cea a Adrianei,sau a Lissei ori ai tu alta reteta?

Nina's Art Cake spunea...

Superb si elegant, draga mea!Pupici !

Laura spunea...

Chiar daca nu v-am scris pana acum sa stiti ca va vizitez foarte des si imi plac toate torturile dumneavoastra.Felicitari .

Laura spunea...

Chiar daca nu v-am scris pana acum sa stiti ca va vizitez foarte des si imi plac toate torturile dumneavoastra.Felicitari .

AdinA's Cakes spunea...

Minunate torturi faci ,dar mai ales florile iti ies super!Le-am admirat pe toate si sunt foarte frumoase,felicitari!

Andrea's Cake spunea...

Foarte elegant.Buchetul este superb.

ana spunea...

@ retete- ina...mie chiar mi-au placut toate variantele...inclusiv cea simpla cu cativa trandafiri

@ Doinitza`s cakes ..am dat intradevar o parte din cale prin zahar.Florile le fac din orice....adica si pasta de zahar si pasta de flori,fondant,pasta de lapte praf sau chiar martipan.Aici ,de ex, am facut calele din pasta de flori (gumpaste),trandafirii roz din paste de zahar iar cei rosu inchis din martipan.
Pasta de zahar o folosesc pe cea a Vioricai.Chiar o sa le caut si pe celelalte sa vad cum sunt

@ Nina..iti multumesc din suflet si felicicitari inca o data pentru palaria aceea superba

@ Torturilaura...iti multumesc pentru vizite si aprecieri si te astept cu mare drag la fiecare postare

@ AdinA's Cakes. si Andreea...va multumesc din suflet

Bonjour spunea...

Inca odata ne incintati ochii! Felicitari.

ana spunea...

@ Dan-Irinel si Ionela ..ma bucur tare mult ca am reusit sa va incant privirile.Sper sa mai resusesc si cu alte ocazii

Bianca spunea...

Foarte frumos e!!! Felicitari.

ana spunea...

Iti multumesc Bianca.Pupici

MIMI spunea...

superb!fff elegant!

ana spunea...

Mimi..iti multumesc si de abia stept sa incerc reteta de ta de briose...rata foarte delicios!!

felis spunea...

Superb!!... Felicitari!

SWEET CAKE STUDIO spunea...

minunate torturi,elegante florile si felicitari pentru toate realizarile minunate!!!!

ana spunea...

Gabi D si Felis..ma bucur nespus ca va place ceea ce fac.Pupici multi si va mai astept in vizita.

Cris spunea...

Superbe toate variantele! În mod ciudat, deși sunt topită după verde, de data asta îmi pare că versiunea a doua, cu toate florile, dar fără frunze, e mai elegantă.

ana spunea...

Si mie mi-a pl;acut foarte mult a doua varianta..nici nu-mi venea sa-i mai pun frunze,insa avea nevoie de rezistenta pentru ca urma sa fie transportat la drum mai lung

Cris spunea...

Încă o dată suntem pe aceeași lungime de undă :))