duminică, 13 martie 2011

Tort Sportacus 2/Sportacus cake

Am vrut sa fac un tort foarte vesel si foarte colorat,dar care sa fie in acelasi timp si simplu si haios,si tocmai pentru ca am vrut sa fie haios am ales sa fac o figurina  asemenatoare unui personaj de desen animat.Cred ca lui Filip i-a placut si s-a bucurat de figurina.




Nu am reusit sa vad inca vreun episod din acest film/desen animat dar trebuie sa ma  documentez pentru  ca ,in mod sigur in curand puiutul meu va dori sa-l urmareasca.

17 comentarii:

giovanna spunea...

superb! iar sportacus-ul tau este minunat.

Adela Zilahi spunea...

superbbb!! felicitari inca odata...

ana spunea...

Multumesc mult Giovanana si Adela...inseamna mult aprecierile voastre pentru mine

Nina's Art Cake spunea...

Draga Ana, te-am descoperit de curand si imi place ff mult ce vad pe blogul tau! Felicitari!

MIMI spunea...

fff frumos!si veselllllllllll;asa imi plac si mie torturile pt copii!

ana spunea...

Nina si Mimi..la ce torturi superbe faceti voi ma simt magulita ca-mi faceti asemenea complimente.Multumesc mult;)

Cecilia spunea...

Foarte frumos tort! Imi plac ft. mult torturile tale. Esti ft.talentata!Felicitari!

Unknown spunea...

Foarte frumos!Felicitari!

Livia spunea...

Ti-a iesit foarte bine, imi place mult!
Daca iti face placere te invit pe blogul meu sa ridici niste premii dragute!

ana spunea...

Multumesc inca o data tuturor pentru aprecieri...chiar nu ma asteptam sa fiu asa " bagata in seama"...hihihi...chiar m-ati motivat foarte mult pentru actiunile mele ulterioare...merci mult

ana spunea...

Livia...trec negresit pe la tine...sunt primele mele premii...cum as putea sa le ratez

Alice spunea...

Minunate creatiile tale, Ana!
poate esti interesata de un schim de link eu te-am trecut deja

Alice spunea...

Ana..ai un premiu lasat la mine pr blog.

daniela s cake spunea...

ANA TE INVIT PE BLOGUL MEU SA-TI OFER UN PREMIU

Verónica Guardia spunea...

Gracias por visitarme. Me a encantado tus pasteles, sobretodo el de la canasta que te ha quedado precioso!.

Gracias por visitarme. Por aquí me quedo para seguirte.

Un besito

andrada`s kitchen spunea...

Eiii da! recunos ca nu am mai vazut asa torturi frumoase si o spun din toata inima.. ai maini de aur..Felicitari!!
Meriti din tot sufletul un premiu (chiar daca virtual) la fel de frumos precum blogul tau. Te astept sa-l ridici la mine pe blog :*

Bianca spunea...

Superbe sunt torturile tale!!! Felicitari pentru minca depusa