duminică, 27 martie 2011

Tort Mickey si Minnie Mouse/Mickey si Minnie Mouse cake



5 comentarii:

iulian rosu spunea...

foarte dragutz :), am si eu o comanda de michey mouse pt 19mai, sper sa-mi iasa, avand in vedere k nu am mai facut pana acum

ana spunea...

Vaaai Elena...iti multumesc...Tortul asta nici nu am vrut sa-l postez asa de dezamagita am fost de rezultat.A fost facut in tura de noapte ca sa zic asa,si baietelul meu nu a aprea dormit...asa ca s-a dus naibii si tura de noapte si tura de zi...ca eram franta.Si a iesit ce a iesit...un tort vesel ....si atat))))))

ana spunea...

incearca modele simple,nu ce am incercat eu sa fac...si rezultattul o sa fie mai spectaculos....incearca modelul clasic un cerc mare cu 2 cercuri mic la urechi,si poi construiesti,nu te complica cum am facut eu...ca ai vazut ce iese!pupici

iulian rosu spunea...

SALUT, AM REVENIT IN FORTA CU TORTURI NOI, DUPA VACANTA DE PASTE PETRECUTA IN ROMANIA. GATA SI TORTUL CU MICHEY MOUSE, A FOST UN SUCCES, MULTUMESC PT SFAT :)
ESTI O DRAGUTZA, IMI PLAC FOARTE MULT TORTURILE TALE.

ana spunea...

Multumesc Elena..am intrat si am vazut torturile,sunt super!