marți, 22 martie 2011

Tort Casuta Medeei /House of tales

    Medeea mi s-a parut un nume desprins din basme ,


 si mi-am zis ca si tortul trebuie sa fie  pe masura.Asa ca ,inspirata de casuta strunfilor, i-am construit sarbatoritei , casuta din povesti la care viseaza orice copil in jurul varstei de 7 ani.
Sunt sigura ca Medeea a fost tare incantata sa vada ca in ograda casutei ei si-au dat intalnire cele mai frumoase si simpatice gazulite...fluturii "imbraca " acoperisul ciupercutei....iar buburuzele se zburda prin gradina....cemai....E petrecere mare in casuta Medeei.La multi ani Medeea.






15 comentarii:

andrada`s kitchen spunea...

Superb!!

daniela s cake spunea...

INCA O,,BIJUTERIE,, MARCA ANISOARA.O CASUTA ,,ZUGRAVITA,, IN CULORI VESELE PE CARE PRIVIND SI APOI GUSTAND-O NU AI CUM SA NU REGASESTI FARMECUL COPILARIEI

Adela Zilahi spunea...

inca odata dai dovada de creativitate ... este superb ,cu siguranta se va bucura Medeea ...tine-o tot asa :-bd succes!

Nina's Art Cake spunea...

Foarte reusit si acest tort! Chiar este de poveste! Felicitari, draga mea!

viorica dinu spunea...

Foarte frumos acest tort. E vesel, plin de culoare, si spune o poveste. L-am admirat, si il mai admir. Are multe detalii care iti atag atentia. Imi place.

Unknown spunea...

Minunata casuta!Parca vad reactia fetitei!

MIMI spunea...

fffffffffff frumos!si vesel cum imi place mie!

Alice spunea...

de basm...si cineva o sa il taie sa il manince????
:))

Cecilia spunea...

Inca un tort de nota 10*! Felicitari si mult succes in continuare!

Unknown spunea...

QUE PRECIOSIDAD DE TARTA !!CUANTO DETALLITO TAN LINDO!!

SALUDOS

Bianca spunea...

Foarte frumos e tortuletul creat de tine...cu siguranta Medeei ii va placea la nebunie. Felicitari

Dya spunea...

Superbe! E minunat tot ceea ce faci!

ana spunea...

Nu mi-a venit sa cred cand am vazut cate felicitari am primit...multumesc foarte mult tuturor...am lucrat cu o asa placere si entuziasm la acest tort de parca as fi fost eu copilul...hehehehe

Bucate Apetisante spunea...

Nu am mai vazut asa torturi frumoase decat la televizor,sincer.
Ai un talent de milioane ,sunt uimita de creatile tale.
Felicitari!

Anonim spunea...

Chiar pare desprins din poveste, este absolut super, felicitari!!!!